Sandie - Saknar..

Åååå jag är kär och jag älskar det! Hade glömt hur underbart det är att vara tillsammans med någon..
Nu saknar jag min Rickard så att jag skulle kunna dö, som om mindre än en v. är hemma från Las Vegas igen :)
Längtar så sjukt mycket nu!!
Saknar din famn, dina läppar, dina händer, din kropp och heeela dig....Pusss! 

Saknar även min lillebror Dennis, vi ses inte allt för ofta han och jag..:)

En liten bild på Dennis och Rickard,,, fina:)  Dom passade också ihop....faktiskt ju...



Hug hug!!

Kommentarer
Postat av: sara

WOW! ;) hahaha

2009-04-23 @ 11:31:06
URL: http://saraswowmoments.blogspot.com
Postat av: Jackie

Jag saknar dig rocktull!!!

2009-04-23 @ 11:41:29
Postat av: King

sötis :) tagga på face den där. saknar dig också!!

2009-04-23 @ 22:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0