Hurtiga - men fan, försvinn jävla sötsug!!! Schaaaas!

Shit vi måste fixa denna trista blogg-look!!!! As soon as we can!!

Madde och jag är i gång, stack och tränade igår på kvällskvisten, varit hurtbullar i en vecka nu, lät ju pinsamt kort men man har ju varit upptagen av Thailandsresor, sjukdomar och en och annan bakisdag så va gör man inte, jo man drar den här:
"Jag tränar imorn i stället!!.. "Jag startar mitt nya liv på måndag!" Visst! Blaj blaj blaj!!
 
Jag gick och Madde cyklade iaf  till träningen, latkorv där..:) Fast hade jag haft en cykel hade jag och nog också varit den där latkorven..men man har ju punktering, orka fixa.. Iaf så gick det sjukt bra på träningen igår så Madde vill tro att vi efter en veckas hyffsad träning har fått upp kondisen så pass bra att det skulle kännas skillnad på en vecka, kanske är så vad vet jag..

Men jag sa till Madde att, kanske beror orken lite på vad du ätit innan och så (då pasta), för sist vi tränade säger männskan (madde).. "Vet du vad jag har ätit innan träningen då?",  "Nej vadå säger jag",  "Ett äpple och en chokladbit svarar hon, enda jag ätit idag typ", "Meeeen Maaaaadde!!!

"Meen Maaaddeeee!!"  Iaf min och Jojjos standard-fras när Maddie sätter igång..:)

Sen är vi på väg hemåt och då så säger Madde, att när hon kommer hem ska hon minsann äta upp resten av sin chokladbit.
Jag ber henne ta en extra runda med cykeln på torget för att hon ska få äta den, så hon åker på stan och skriker choklad, chaoklad, choklad, choklad, choklaaaaad!!!!!!!!!! 


Hahah vilket pucko!!!!  Ja döööööör!!!




Puss S.S




Kommentarer
Postat av: Jackie

Jag skrattar så jag dör, ni e så söööööööööööta mina gävlepullor!!



Maddie du e galen som alltid, haha .. love it!!!!!





saknar er!

2009-04-24 @ 10:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0