Error

Datorer....att det alltid ska vara nåt fel och krångel. Sandra ringde nyss och hennes dator hade helt plötsligt bara blivit alldeles svart! hon var riktigt ordentligt arg och trött på sin dator...

-snart kastar jag den verkligen i golvet. ska jag göra det?  frågar hon
- ja gör det säger jag
Sen hör man en duns och ett tapp i telefonen. Då har människan verkligen kastat sin dator i golvet! hahaha

-kastade du den i golvet? frågar jag

- ja jag verkligen tapp tappade den säger Sandiiie. Nu står det "system halted" hahah


det sjuka är att den började fungera igen...kanske....BRA Sandiie!


Kommentarer
Postat av: sara

hahah Sandra Gostull Sötnöt!

2009-04-23 @ 11:31:42
URL: http://saraswowmoments.blogspot.com
Postat av: Jackie

Hahaha vad knasig du e rocktull!!!!!

2009-04-23 @ 11:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0